Lämna följande fält tomt
Ring oss 08-32 13 90

När marginalen dyker – vad gör du?

Webinarie - via länk

7 juni kl8-8.30

När köpare upplever att produkten ni säljer är ointressant men nödvändig? När köparen ser din produkt som en väsentlig del av det nya och därför självklar? Kanske lite som att det förutsätts att salt ingår i varje maträtt, men det är ingen som reflekterar över saltet om det inte saknas.

Funderar ni i ledningsgruppen på:

  • Hur ni kan förädla er produkt för att kunna skapa utrymme för högre marginal?
  • Hur ni kan samarbeta med andra för att skapa utrymme för högre marginal?
  • Hur ni kan skapa nya distributionskanaler för att nå slutkun d och på så sätt skapa utrymme för högre marginal?

Då skulle du ha nytta av att lyssna på våra managementkonsulter när de berättar om hur vår kund stålproducenten nu skapar utrymme för högre marginaler som varken utesluter tillverkare i led två eller gör slutkund besviken. Under 30 minuter får du ta del av konkreta utmaningar och hur de hanterats för att nu vara möjligheter.

Seminariet är särskilt intressant för dig som sitter i ditt företags ledningsgrupp.

Webinariet är kostnadsfritt. Du behöver tillgång till din mejl samt skärm och eventuellt hörlurar. Du kommer ansluta till mötet via länk med möjlighet att kommunicera i skrift med oss och andra deltagare.


Föreläsare

Erik Oskarsson



Det här får du som deltar

Oavsett din bransch, din storlek eller produkter så får du med dig exempel på hur det är möjligt att öka lönsamheten i en bransch med långt till slutkund och en produkt som anses självklar.



Registreringsformulär

  • NamnFöretagEpost 
    Add a new row